Karta Lojalnościowa
Karta Lojalnościowa
REGULAMIN programu lojalnościowego
BISKO – DOM i OGRÓD Sp. z o.o. obowiązujący od dnia 01.04.2018
§ 1. Postanowienia ogólne
- Organizatorem programu lojalnościowego jest BISKO – DOM I OGRÓD Sp. z o.o., z siedzibą w Chełmie, ul. Rampa Brzeska 27, 22-100 Chełm, wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000252696, NIP: 563-225-35-60
- Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym ustalone przez Organizatora.
- Przystąpienie do Programu jest dobrowolne.
- Program rozpoczyna się od dnia 01.04.2018 r. i prowadzony jest bezterminowo.
- Program prowadzony jest w sklepach BISKO – DOM i OGRÓD Sp. z o.o.: ul. Rampa Brzeska 27, oraz ul. Hutnicza 3 w Chełmie.
§ 2. Wyjaśnienie pojęć
- Program – program lojalnościowy BISKO – DOM I OGRÓD Sp. z o.o.
- Uczestnik – osoba, która ukończyła 18 lat i bierze udział w Programie.
- Konto Uczestnika – indywidualne konto w aplikacji programu, na którym są rejestrowane transakcje, powodujące naliczanie lub odliczanie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.
- Stan konta – liczba punktów zgromadzonych przez Uczestnika Programu.
- Karta Klienta – karta programu lojalnościowego BISKO – DOM I OGRÓD Sp. z o.o.
- Formularz rejestracyjny – formularz zawierający dane Uczestnika oraz jego akces do Programu.
§ 3. Warunki uczestnictwa w Programie
- Uczestnikiem Programu może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, która zgłosiła akces uczestnictwa w Programie i której wydano Kartę stałego klienta.
- Karta stałego klienta wydawana jest Uczestnikom Programu nieodpłatnie, pod warunkiem wypełnienia i podpisania Karty zgłoszeniowej do udziału w Programie.
- Wypełniając i podpisując Kartę zgłoszeniową Uczestnik:
- wyraża zgodę na uczestnictwo w Programie Lojalnościowym BISKO – DOM I OGRÓD Sp. z o.o.
- akceptuje wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu
- wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w Formularzu zgłoszeniowym
- Każdy Uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby.
- Naliczanie punktów odbywa się przy kolejnym zakupie po wydaniu karty.
- W przypadku utraty karty Uczestnik programu jest uprawniony do złożenia wniosku o wydanie nowej karty.
- Za wydanie nowej karty zostanie pobrana opłata w wysokości 10 zł.
- Karty uszkodzone lub zużyte podlegają wymianie nieodpłatnie, pod warunkiem zwrotu starej karty.
- Uczestnik programu może sprawdzić stan swojego konta na terminalu znajdującym się w siedzibie Organizatora.
§ 4. Zapisywanie transakcji, gromadzenie punktów
- Posiadacz karty klienta gromadzi punkty poprzez zakup towarów w sklepach Organizatora
- Punkty naliczane są oddzielnie dla punktów handlowych przy ul. Rampa Brzeska 27 oraz ul. Hutnicza 3 na tę samą kartę
- Warunkiem naliczenia punktów na indywidualnym koncie klienta jest okazanie karty klienta kasjerowi przed zakupem oraz dokonanie zapłaty.
- Wartość transakcji zostaje przeliczona na punkty: 1 punkt za każde wydane pełne 10 zł. (np. zakup za 9,99 zł. – punkty nie przysługują, zakup za 14 zł. – naliczenie 1 punktu, zakup za 29 – naliczenie 2 punktów).
- Do wartości transakcji nie wlicza się (punkty nie są przyznawane) za zakupy na TAX FREE oraz towary objęte promocjami i wyprzedażami.
- Naliczanie punktów na kartę jest możliwe wyłącznie w momencie dokonania transakcji.
- W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
- Zgromadzone punkty są ważne bezterminowo.
- Organizator zastrzega sobie prawo do korekty przyznanych punktów w sytuacji zwrotu towaru lub anulowania płatności.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zablokowania indywidualnego konta punktowego Uczestnika, jeśli zachodzi podejrzenie, iż punkty na nim zgromadzone przyznane zostały niezgodnie z niniejszym regulaminem.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji na piśmie w siedzibie Organizatora.
- Podstawą reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu potwierdzającego dokonanie reklamowanej transakcji.
- Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni.
§ 5. Wymiana punktów na rabat
- Zgromadzone punkty podlegają wymianie na procentowy rabat.
- Punkty zgromadzone na koncie Uczestnika wymieniane są na następujących zasadach:
- pierwszy próg punktowy 50 pkt. – 4 % rabatu
- drugi próg punktowy 100 pkt. – 8 % rabatu
- Warunkiem skorzystania z rabatu jest osiągnięcie jednego z progów punktowych.
- Skorzystanie z rabatu jest możliwe najwcześniej w dniu następnym po jego naliczeniu i może być zrealizowane wyłącznie w punkcie handlowym, w którym został wydany.
- W celu wymiany punktów na rabat Uczestnik, po zgromadzeniu odpowiedniej ilości punktów, musi zgłosić ten fakt sprzedawcy.
- Po udzieleniu rabatu konto Uczestnika zostaje automatycznie wyzerowane.
- Punkty zgromadzone na koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży ani przekazywane osobom trzecim.
§ 6. Postanowienia końcowe
- O wszelkich zmianach w Regulaminie Uczestnicy będą powiadomieni na stronie www.bisko.pl z 14-dniowym wyprzedzeniem.
- Program prowadzony jest bezterminowo. Organizator zastrzega sobie prawo zawieszenia lub zakończenia Programu.
- O planowanym zawieszeniu lub zakończeniu programu Organizator powiadomi Uczestników z miesięcznym wyprzedzeniem na stronie www.bisko.pl oraz w sklepach Organizatora.
- W przypadku zakończenia programu wszyscy Uczestnicy, którzy zgodnie z Regulaminem nabyli prawo do rabatu, powinni wymienić zgromadzone punkty na rabat zgodnie z § 5, w terminie 30 dni od dnia zakończenia programu.
- W przypadku rezygnacji z udziału w Programie Uczestnik powinien złożyć deklarację na piśmie oraz zwrócić kartę klienta.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2018.